måndag, januari 05, 2009

Jag fick några julklappar idag.



Fast man kan kanske nästan räknas de som födelsedagspresenter. Två böcker från Kanada, "How to get along with boys, secrets, advice & wisdom from the 1940s" och "How to make love, secret of wooing from the 1930s". Jag kan inte vänta på att få läsa dem och recensera dem här på bloggen, men det får vänta lite, det är ju inlämningsvecka denna veckan i skolan, bara att se till att allt blir klart. Iaf, det där med pojkar och att älska, ska bli spännande, få se om jag lär mej något och få se om jag använder mej utav några av knepen någongång. Jag tvivlar på det, men kanske att jag skulle ha mer tur på kärleksfronten om jag använde mej av dom, fast jag har ju inte direkt otur heller, jag är bara inte så pepp på det just nu. Ni ska få ett litet smakprov från boken, "How to make love".

Man was created strong. Woman was created weak. Therefore, it is up to man to protect his woman. Woman is so physically constituted that she needs man´s strong protection.

Inga kommentarer: