måndag, januari 19, 2009

Kraften hos fotnoter.

Så när jag började sätta dit fotnoter i min essä, blev det så många att essän blev längre än 13 sidor som var det satta målet, nu vet jag inte om jag ska ta bort lite text, eller försöka trycka ihop texten lite grand genom att t.ex. dra ihop stycken, blir ju inte så läsvänligt, men att hålla sig inom ramarna är också en del i uppgiften, brukar det sägas till mig när jag har skrivit för mycket.

Jag sov nästan ingenting inatt och det hade snöade kramsnö som gjorde det skitjobbigt att cykla med tidningarna, dessutom var ju min efterträdare med idag, stackars pojk... Kanske inte en helt optimal dag att vara med på, jag hoppas på bättre väder imorgon.

en blogg hittade jag en rolig lite grej, nämligen att ta reda på vilket parti min blogg skulle rösta på, min blogg är typ lika röd som jag, trots att jag kanske personligen lutar lite mer mot vänster än bloggen, men, men, så är det ibland!

Inga kommentarer: