söndag, januari 25, 2009

Det där med ex.

Jag fick ett meddelande på facebook från "Aset" som är ett av mina ex och inte vilket ex som helst utan hen som jag faktiskt var riktigt kär i och som jag trodde var "the one". Hen skrev att hen tänker på mej ibland och skickade en länk till en låt på youtube som hade en liten särkild plats i vårt förhållande, You only tell me you love me when you´re drunk, för hen var precis så, bara när hen var full sa hen vad hen kände och det vara rätt så irriterande. Ännu mer irriterande var det att jag alltid blev bortprioriterad och att hen aldrig kunde bestämma sig för vad hen ville. Sen tog det helt slut och jag var helt förstörd. Nu kan jag dock tänka att det kanske var lika bra, förutom att jag träffade på värsta aset sen och jag har inte haft något förhållande sedan dess, våren 2005. Man kan säga att jag blev rätt så bitter.

Men tillbaka till meddelandet, alltså jag vet att hen bara menade exakt det hen skrev, men så känns det ändå nånstans som att hen menade nåt mer. Jag hatar att få såna där meddelande, jag får alltid för mej saker och så vågar jag aldrig säga nåt och det är iofs lika bra för de menar aldrig nåt. Näe, nu är det dags att gå och kolla på skidskytte tror jag.

Inga kommentarer: