lördag, januari 17, 2009

Strukturalism, poststrukturalism och den (manlige) modernistiska diskursen

Just nu snurrar alla möjliga begrepp i mitt huvud och jag har så himla svårt att få något skrivit i min essä som skulle vara inlämnad för helst en vecka sedan... eller helst för två år sedan, men det behöver vi inte tänka på just nu. Hur som helst är denna veckan ABSOLUT sista chansen, men jag försöker inte tänka på det för jag blir bara stressad.

Igår var jag tvungen att gå in och rota bland mitt bohag, som just nu är instuvat i ett litet rum, jag skulle ha fram några böcker och böckerna ligger i en flyttkartong allra längst in, men passade på att ta fram lite nya cd-skivor också (ja, jag gillar skivor, bättre än mp3-filer, de är mer ett nödvändigt ont) medan jag var där inne och rotade menar jag. Det är bra att vara ifrån musik ett tag, då känns varje skiva som ny.



Någonstans långt härinne finns mitt liv...

Inga kommentarer: