måndag, januari 12, 2009

Min nya hang-up



Liberalkillar i all ära, men för mej är de 2008, nu är det nya hang-ups som gäller! Körsbärsfil...

Tänk när jag börjar drömma snuskdrömmar om körsbärsfil... Eller fantiserar om filmjölkspaket med palestinasjal. Appråpå palestinasjal så har jag upptäckt att flest palestinasjalar har jag hittat hos liberaler, är inte det konstigt, eller handlar det om en guilty pleasure? Eller så känner jag inte så många liberaler, jag kanske bara har träffat undantagen?

Anyway, jag bryr mej inte så mycket om vad de är bara de har på sig sjalen, fast iofs så kan den ju också mycket väl användas som ett debattknep från deras sida, jag sitter och tänker på snusk och de pratar politik. Jag tror att jag skulle hålla med de mer om de hade på sig palestinasjalar, ett tips, alltså. Hm, kanske att jag borde träna mer på självkontroll, vad tror ni? Och kanske att jag inte ska kleta in mej i filmjölk som jag har suttit och tänkt på medan jag har skrivit det här inlägget...

Inga kommentarer: