onsdag, januari 28, 2009

Hjälp!

Det har bytts både servar och lärare på min webbdesign, vilket betyder att min webbplats som jag lade upp inte finns kvar längre, skolans server finns inte längre, elelr den finns kvar men allt studentutrymme har försvunnit. För jag ska få mina poäng måste jag fixa en ny server och skicka in en länk dit innan den 9:e februari. Så nu behöver jag tips på bra, billiga (jag är ju student utan csn) webbhotell, utan reklam för min lilla webbplats. Jag tänkte senare i vår fixa någon plats till mina exjobb också, men just nu känns det lite sekundärt, jag vill bara ha mina fjuttiga 5 poäng! Har ni några tips?

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Du kan få låna utrymme på min testserver om du vill om du står ut med en domänadress som inte har något med ditt ämne att göra.

maila beatrice.karjalainen@gmail.com

Sarha sa...

Åh, tack, men jag fixade på one.com, fick tips om det, så jag tänkte att jag kunde ju prova...