söndag, oktober 12, 2008

Tjejsnack

Jag vet att de flesta som läser min blogg är killar, jag liksom känner det på mej, men nu blir det lite tjejsnack ändå. Jag fick just min mens och jag har precis köpt en mkopp (menskopp), som jag just har stoppat in, för första gången, jag provade att ta ut en gång också, bara för att veta hur det känns, det gör faktiskt lite ont. Dessutom glömde jag att rotera på koppen efter jag hade satt in den, hoppas jag inte typ dör nu... Vi får se imorgon hur det går att ta ut den när den har fylls på lite, kan inte vara så hemskt mycket komplicerande än att ta ut en tampong tycker man, men som sagt, vi får se imorgon.

Kan inte vara så hemskt mycket värre än en tampong, eller?

1 kommentar:

pernilla sa...

Ah, en gudagåva, hur går det för dig? Jag är veteran va, du kan fråga mig om råd. Att inte vrida på den gör att den inte bildar vaaaaaakum och därför läcker, det är typ det värsta som händer. Och om piggen är för lång och skulle lyckas hamna så den skaver kan man klippa av den, men klipp inte för mycket. Och klipp inte när du använder den.