fredag, oktober 10, 2008

För er som undrar

Så är nackskott inte något som maffiamedlemmar ger varandra (de ger varandra hästhuvuden och betongskor för att visa sin uppskattning) nackskott är sånt som kommunister ger varandra, så det så. Fast det är inte sånt nackskott jag har fått, när jag skrev nackskott tänkte jag mej en kombination av nackspärr och ryggskott, fast jag glömde att förklara det, visst i förra inlägget, så jag gör det nu. Så ni behöver inte oroa er, jag har inte gått och blivit kommunist... än.

Idag ska jag skicka in min ansökning till projektledarutbildningen i Stockholm, få se hur det går, jag måste fixa mina restpoäng först så jag får csn om jag ska tillbaka till den där jälva skitstaden igen. Och så ska jag lämna in min evighetsresttenta idag också, det måste jag göra, har jag bestämt.

3 kommentarer:

Eklindh sa...

Du är väl visst kommunist!!! En liten äcklig röding är vad du är.

Sarha sa...

mm, vättenröding, god att röka, funkar jättebra att äta på sommaren och till jul...

Sarha sa...

och för bara några månader sedan anklagade du mej för att vara liberal... hur ska du ha det egentligen? :P