torsdag, oktober 23, 2008

Idag

Har jag inte gjort nåt, absolut ingenting, mer än en tur till Blomsterlandet i Värnamo och införskaffat en ny juvelorikdé och en kruka och sedan besökt jag det nyöppnade City Gross. Jag funderade på att köpa lite dyr glass där, men jag köpte en korsordstidning istället och äppel/kanel/russin (påsté). jag har minnen från Stockholm med detta te och jag hoppas att de kommer tillbaka.

Min nya juvelorkidé, i sin nya fina kruka. Lägg märke till de förföriska kvinnliga läpparna med en juvel, som visst har nåtting med växten att göra...

Min nya korsordstidning, istället för dyr lyxglass.

Jag har ljuva Stockholmminnen till detta te...

3 kommentarer:

pernilla sa...

Haha, jag gillar att du låter fulbilden på läppar och juvel sitta kvar.

Martin sa...

Det där téet är väldigt gott men så har det ju kanel i också och då måste det ju nästan vara gott... :p

Sarha sa...

Pernilla: Alltså, jag tänker ju att nån har satt den där och säkert av någon bra anledning och vem är jag att ta bort den, bara så där?