torsdag, oktober 16, 2008

Stora bröst

Ja, jag tycker faktiskt att jag lider av den åkomman, stora bröst, bröst som är i vägen, bröst som gör att killar man pratar med aldrig ser mej i ögonen, bröst som kan få vilken klänning som helst att se vulgär ut vilket i sin tur resulterar i att jag nästan aldrig har klänning på mej. Vissa dagar hatar jag mina bröst mer än andra och kaffe hatar jag nästan hela tiden. Men det är kanske dags att tänka om, dags att börja dricka minst tre koppar kaffe om dagen min mage vänjer sig säkert så småningom och så får jag små bröst också.

2 kommentarer:

Martin sa...

iofs så står det väl inte att brösten kommer minska om man dricker kaffe men jag tycker det är roligt att dom inriktar sig på det viktiga
"DU KAN FÅ MINDRE BRÖST AV ATT DRICKA KAFFE!!!! och javisst ja det kan vara bra mot bröstcancer också", men som dom skriver, man får ta det onda med det goda...

Suck...!!!!

Anonym sa...

hej sarha! du skriver så bra och intressant. det är kul med alla relevanta länkar du har också. :)

kram!