måndag, oktober 06, 2008

Alltså, jag skulle ju kunna...

Jag skulle kunna blogga om mitt tandläkarbesök idag som kändes som ett riktigt besök, men en massa grejer i munnen som lät konstigt, lite smärta och en krampaktigt gapande. Allt var som det perfekta tandläkarbesäket förutom priset 35 kr, alltså 35 kr för att legat och gapar i en halvtimme, ska det vara så? Ska man inte bli ruinerad? Jäkla folktandvården... Som tur är fick jag lite dålig nyheter också innan jag gick hem, jag riskerar visst tandlossning i framtiden, jag har lite sån tandsten så lyllo mej får jag nu gå till tandläkaren var 9:e månad istället för en gång per år.

Men nu har jag ju skrivit allt jag tänkte skriva om tandläkaren. Jag skulle kunna fortsätta med att skriva om att studierna håller på att styra upp sig, jag ligger i fas i tiden, typ, fast några år för sent... Kanske blir jag klar med det mesta när höstterminen är slut. Iofs ligger jag efter just nu, idag, men det ordnar sig nog imorgon. Då har jag namnsdag och jag har lovat mamma en tårta då hon också har namnsdag och sen så borde man väl göra nåt till Selma, hon har också namnsdag. Det är många nu...

Jag skulle också kunna skriva att jag trots inte avsaknaden av regelbundet sex ändå har blivit smalare, byxor som brukar spänna sitter perfekt, undra om det är för tidningsrundan. Fast egentlgien borde jag inte så mycket överhuvudtaget, jag borde återgå till min eviga resttenta.

Inga kommentarer: