söndag, oktober 12, 2008

Mkopp dag ett

Efter den första sömlösa natten med mkoppen måste jag säga att jag är kluven. Det gör liksom lite ont, jag funderar på om jag har rätt storlek, eller om jag skulle ha nån annan storlek, dessutom hade den läkt lite, undra om det beror på att jag inte snurrade på den. Nu är den iaf inne igen och den är snurrad på, fast det är lite knepigt att snurra på den när den väl sitter därinne. Jag tänkte kolla om det gör ont när jag rör på mej också, det kanske bara är när man ligger ner, jag kände inte av den när jag vaknade idag, så jag kanske bara är lite paranoid. Jag funderade på om jag skulle fota första gången jag tömde den, men jag kom på att det nog bara är jag som är intresserad av att fota så äckliga grejer, så jag gjorde inte det.

Inga kommentarer: