lördag, oktober 04, 2008

Bullar, porr och plugg

Idag är det ju kanelbullens dag, det firade jag med att äta blåbärsbullar som jag bakade igår, man vill ju inte stödja kapitalismen liksom. :P

Övrigt har jag planerat in att kolla in svt:s temakväll om porr, hoppas att det blir trevligt. Det blir nog också en sitta upp och plugga natt inatt, det verkar behövas, jag ska bara fixa lite koffein och energidryck. Om jag bara tar mej i kragen kan jag rent teoretiskt fixa klart allt jag behöver i höst så jag kan läsa den där projektledarutbildningen i Stockholm till vären samtidigt som jag fixar färdigt mina exjobb i Skövde, så att jag nån gång kan börja söka jobb, innan borgeligheten avskaffar hela kulturen, rent teoretiskt alltså. Men då måste jag börja plugga nu.

Mmm, nybakade blåbärsbullar!

2 kommentarer:

Eklindh sa...

Jag vill med ha bullar. Jag älskar bullar men jag kan inte baka dem själv.

Sarha sa...

men det är inte så svårt, bara man har alla grejer hemma. Eller får jag komma till skövde nån helg och baka bullar och kakor med dej, jag kan ha bakkurs i Södra ryd :P