söndag, oktober 19, 2008

css-kod och annat elände

Jag har suttit en stor del av kvällen och bråkat med en css-kod, dumma kod. Jag försöker fixa till såna däringa DIV-grejer men koden vill nåt annat än det jag trycker in. Dessutom har jag kollat länkar och annat trams som jag vet ändå inte kommer att funka när väl labbarna är upplagda, det brukar ju vara så, man flyttar ju runt filerna hela tiden... Jag funderar på att gå å lägga mej.

Dessutom har jag fått vara barnvakt, eller tja, hela familjen fick väl det, jag fick äran att kleta in Selmas brännskador med vaselin, men bara på morgonen och på eftermiddagen eftersom de åkte hem ett helt dygn tidigare än planerat, skönt. Dessutom har jag och Samuel kollat på olika dinosaurierarter (jag visste inte att det fanns så sjukt många) och lekt med bilar och lera. Jag blir så matt av barn men som tur var kunde jag smita ut med hunden då och då och få en lite paus från eländet. Shit, jag tycker verkligen inte om barn, undra om det betyder att mina gener inte är tillräkligt bra att föra vidare.

Inga kommentarer: