torsdag, augusti 07, 2008

Väta

Jag är blot på ställen på ställen jag inte trodde man kunde bli blöt av av regn om man var påklädd, men det kan man visst. Dessutom har jag otroliga gaser i magen som inte vill åka ner men jag tänker att det kunde vara värre Keso har mask i magen. Och nu gick billarmet igång och stängde min far av det. Var var jag? Jo, saker i magen, jag borde äta lite linfrön kanske och det är godare än Kesos avmaskningstabaletter, tror jag iaf, jag har inte smakat på dem men han vill inte ha dom, inte ens i tonfisk och då måste de smakar illa. Så jag antar att jag ändå får vara rätt nöjd med min gaser iaf. Det enda som solkar bägaren är väl att hundätarna vann över icke hundätarna igår, å andra sidan hittade jag två kantareller när jag var ute med hunden så det kanske tar ut varandra.

Inga kommentarer: