måndag, augusti 11, 2008

Ostätande

Så att min plan att dra ner på ostätande gick ju inte alls bra och det borde verkligen inte vara svårt eftersom jag bara gillar sån där mes, mildost typ Hushåll och Gouda. Alltså Gouda är ju jättegott, men Hushåll. Jag menar, ärligt talat, det måste man kunna leva utan! Fast det jobbiga är nog att jag inte har någon smörgåsgurka här hemma och det är ju jättegott på mackor med Tartex, Tartex blir rätt tråkigt som ensamt pålägg, faktiskt.

Nåväl, jag antar att man får vara tacksam för att man får mat att äta överhuvudtaget, finns ju folk som har det värre... fast dom flesta av dom bor väl inte i Vaggeryd, man borde kanske göra nåt för att hjälpa dom, nångång, men har ni tänk på hur sjukt många det är som behöver hjälp? Jag vet ju inte ens var jag ska börja med mina restpoäng och det är ju inte ens så mycket kvar.

Inga kommentarer: