söndag, augusti 31, 2008

Bröllop och andra osunda saker

Igår vad det då dags för min brors bröllop, det var mest mat kändes det som, mat, mat, mat. Här kommer lite bilder, det kommer flera senare i veckan, jag har varit lite för trött för att greja med bilder idag.

Mor på väg.
Brudparet.

Min bror och jag, vi har kramats av samma mamma...

Min far och en väldigt trött Selma.

När jag var ute och gick idag såg jag en skitkonstig grej,


Jag fattar att människorna ska slänga skräp i papperskorgen, men vad ska hunden göra? Fontänkräkas? Äta skräpet?

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Det vart skojigt? Å framförallt, tacka brudparet ja till varann?

Sarha sa...

Om man tycker att en massa småbarn, mat och människor man inte har nåt gemensamt med är roligt, så var det roligt, annars så var det väl som vanligt. Och ja, de sa ja, fråga mej inte varför :P