lördag, augusti 09, 2008

Det är verkligen inte Ok att starta krig under OS, framför allt inte under invigningen, det är som att mörda jultomten framför alla barn. Att Ryssland inte bara startar krig utan dopar sig också gör ju inte att det landet får bättre cred...

Min separationsångest har redan börjat, OS är ju som ett helt underbart förhållande med en helt underbart människa som man vet bara kommer att vara i några veckor, jag tänker att jag inte borde fästa mej för mycket vid det, eftersom jag vet hur tomt det blir sen när allt är över, fast det är ju svårt att låta bli. Ett förhållande som iofs innebär inte mycket sömn och jag som blir så grinig när jag inte får sova eller är hungrig, så förhållande kanske inte är helt underbart ändå? Äsch, nu blev det ju jobbigt igen...

Inga kommentarer: