torsdag, augusti 28, 2008

Trött men inte sömnig

Idag blåste och regnade det, sånt har en viss förmåga att ta en massa energi och ge en en massa blöta tidningar att dela ut, inget roligt. Har man dessutom sovit dåligt de få timmarna sömn man har fått är det ännu värre, men efter att regnet upphört lyckades jag ändå trampa in en hel del tid trots en seg kropp och var klar ungefär som jag brukar (om man med ungefär menar nästan en halvtimme senare...).

Och nu ligger jag här i sängen och tänkte sova, men vad händer då? Jo, jag kan inte somna. Jag är trött och min hjärna funkar inte som den ska så jag kan inte koncentrera mej på att t.ex. läsa bok eller nåt och min kropp är helt slut så en morgonpromenad nu är helt uteslutet, så jag ligger här mest väntar, fast jag vet inte på vad, bättre tider kanske...

Inga kommentarer: