lördag, augusti 16, 2008

Idioter och såna som jag

En sak som jag har tänkt på är kommentators funktionen i tidningarnas nätupplaga, t.ex. Expressen och Aftonbladet m.fl. I framförallt Nöjes/skvallerartiklarna så är det alltid nån som lämnar kommentar som "vem bryr sig, jag vet inte ens vem det här är" och just nu så irretar jag mej på folk som irriterar sig på skitsaker, alltså, varför kommentera om man inte har något att säga? Varför läsa en artikel om någon som man inte vet vem det är? Och varför bli upprörd över att tidningar skriver om folk som de inte vet vem det är, jag menar, jag känner inte inte heller till alla, men så himla svårt är det ju inte att kolla upp folk, om man nu är intresserad och om man inte är det, så varför klaga, det kan ju finnas andra som är.

Men den jag irriterar mej på mest är mej själv, eftersom jag faktiskt vet bättre än att bli irriterad på människor som är idioter

Inga kommentarer: