lördag, augusti 23, 2008

OS, OS, OS, OS, OS, OS, OS, OS, OS, OS

Jag vet inte hur det gick till, men jag har faktiskt blivit trött på OS, jag brukar alltid ha sjukmycket separationsångest de här sista dagarna då börjar ta slut. Men idag, jag känner inget ska till och med bli skönt att slippa det, jag t.o.m. glömde att lyssna på radiosporten idag och bordtennisen när jag delade ut tidningar, kom på det till slut och lyckades höra slutet av Perssons match, som han förlorade förstås.

Grejen är att utan Kronberg och någon svensk mångkampare (fast inte Klüft, jag gillar bara grenen, men om det inte är någon svensk med får man knappt se nåt från den...) känns SommarOS rätt värdelöst (förutom simhoppen). Jag gillar nog VinterOS mer, skidskytte, bob, konståkning det är grejer det och nu är det snart dags igen, bara nåt år kvar. I och för sig missade jag helt vattenpolon, känns som att det är en gren som kan bära upp ett helt OS, får hålla ögonen öppna 2012, om man lever då vill säga.

Inga kommentarer: