onsdag, augusti 06, 2008

Två veckor av avskärmning

Då börjar det, OS, idag är det fotboll, Sverige mot Kina om en timme börjar försnacket och jag väntar. Sedan följer två veckor av total verklighetsflykt. Jag kanske skulle försöka ta tag i ett par saker innan dess, å andra sidan blir det ju mest morgnar och förmiddagar som kommer att försvinna p.g.a. tidsskillnader så det kanske betyder att jag kommer att få mer gjort än tidigare, då jag faktiskt kommer att stanna uppe efter min cykeltur. Vi får se, jag kommer att vara trött på kvällarna iaf och ikväll borde jag cykla annars kommer jag att sluta helt med det, har ju inte cyklat på två dagar nu.

Förresten så var det en vän som sa att han kände sig påhoppad av min arga blick på min presentationsbild, han jämförde mej med FRA till och med. Tycker nog att det var lite orättvist, jag ser det mer som att om min blick är ond mot de onda och snäll mot de snälla, till skillnad från FRA som tycker att vi alla är terrorister. Men bara för det så tänkte jag lägga upp en annan bild som jag tog idag, så här ser man ut 02.35 på onsdagsmorgon då man just har loggat in till Herenco i Jönköping, tänker att jag kanske inte ser så arg ut på bilden, mer trött kanske.

Inga kommentarer: