måndag, maj 04, 2009

Näe, nu får jag sluta googla hans namn...

Jag har redan erkänt på facebook och det tillhör väl bara god ton att även erkänna det här. Jag har fått en liten crush på författaren/språknörden Jonas Hassen Khermiri (jag han verkar faktiskt lite nördig när det kommer till språk och ord). Ja, jag kan till och med tänka mej att bära vårt kärleksbarn, om det skulle bli aktuellt, och då hatar jag ändå barn. Det enda jag funderar över är hans längd, han är nästan en halv meter högre än mej, tror ni att det är något problem? Jag har nästan aldrig på mej högklackat heller, å andra sidan så märks ju inte längdskillanden av så värst mycket när vi ligger med... ner. Och ärligt talat så verkar han vara en modern man som inte bryr sig om sånt där ytligt, iaf inte i mina fantiser, tänk om han egentligen är värsta machomannen och vill ha en massa barn. Usch, jag vill inte ens tänka på det, men endel gener måste kanske leva vidare, fast inte om han är ett gubbslem iofs.

Jag borde skriva på min uppsats och inte sitta och googla på hans namn hela kvällen och fundera om han är gubbslem eller inte, jag ligger sjukt mycket efter min plan och nu är det bara två veckor kvar till deadline!

Men slutligen, Jonas, om du läser detta så kan du googla mitt namn så hittar du rätt lätt mitt nummer, det är bara att höra av dej! Jag stavas Sarha... (fast du behöver inte höra av dej om du är ett gubbslem, fast det är ju underförstått) ;P

Inga kommentarer: