söndag, maj 31, 2009

Dagens viktigaste nyhet!

Jag har mina kondomer i en glasburk (som jag har gjort fin med glasfärg) andra har dem på golvet, tänk så olika vi människor är. Själv är jag mest fascinerad av alla hans skärmar, jag hoppas de är energisnåla och att de inte står i standby-läge. Varför skrev de inget om det i artikeln förresten, är inte det viktigare? Tänk på miljön, liksom. Eller något ännu viktigare som de inte skrev om, vad gör han med de använda kondomerna? Spolar han ner dom i toaletten eller slänger han dem och om han slänger dem, slänger han dem på golvet eller i papperskorgen? Förresten, kondomerna på golvet, var de oanvända eller använda, det skrev de inte heller om. Hur mycket punkrock vore det inte med en hög med använda kondomer på golvet när aftonbladet kommer på besök...

Någoting säger mej att jag skulle göra en väldigt mycket mer intressantare intervju, fråga de där viktiga frågorna, skriva om de där viktiga detaljerna och peka på stöket och säga med en uppfodrande röst "ska det se ut sådär?"

Min nya "måste ha" växt är Calla (Zantedeschia), om jag kommer in i Göteborg, ska jag unna mej en sådan!

Inga kommentarer: