tisdag, december 02, 2008

Jag tror jag har blivit flata nu.

Jag såg "Boston tea party" i morse, innan jag somnade för den andra gången. Det handlade ju om sex och det var med ett swingerpar som hade sex i inslaget då de skulle ta reda på hur bra träning sex egentligen var. Inte så bra visade sig, fast jag tänker att grejen med sex är nog att man använder sig av musikler som man inte vanligtvis använder sig av så ofta, iaf inte jag. Dessutom känns sex ibland mer som stretchövningar än något annat, fast det beror väl på vilka ställningar man använder, antar jag. Ibland känner man sig ju bara som en bröddeg som ska knådas eller som en knulldocka som det bara ska juckas lite och tömmas i, fast nu är jag kanske lite för hård.

Iaf, det var det där paret som hade sex i bakgrunden medan Filip och Fredrik satt i förgrunden och kände sig lite smått obekväma i ett hotellrum någonstans i Stockholm. Och det var därnånstans då jag tänkte att "fan, jag kanske är flata ändå", jag visste inte att hetrosex såg så fånigt ut. Men jag kan tänka mej att all sex ser rätt fånig ut på håll och jag skulle nog inte orka med att ha sex med tjejer och ragga på tjejer, det verkar vara så himla jobbigt och omständigt, finkänslighet är inte rikigt min grej. Jag kanske inte är flata, men en sak vet jag iaf jag vill inte ha Filip och Fredrik eller någonannan i rummet när jag har sex och det är viktigt att stretcha efteråt.

2 kommentarer:

Martin sa...

Blir det inte väldigt svårt att ha sex om du inte vill ha någon annan i rummet när du ska ha sex? :p

Sarha sa...

jo, det är ju lite av ett dilemma...