fredag, december 19, 2008

Det där med fasthet och storlek.


För några dagar sedan fick jag ett tips om det här "bystkoncentratet" och jag har faktiskt gått runt och funderat på något att skriva om det. Alltså krämen är ju rolig i sig och lite konstig.

Återupptäck den sköna känslan av en vackrare byst som fått tillbaka sin spänst, fasthet och form. Appliceras varje dag med lätta cirkelrörelser. Kan användas året runt eller som en kur.

När jag tänker på en byst som är fast, spänstig tänker jag på när brösten just börjat växa och de är fasta och toppiga så de står rätt ut, vet inte om jag vill ha tillbaka dom, jag kommer ihåg dem som ganska jobbiga, eller var det åldern som var jobbig? Det var ganska mycket ångest att få de där brösten, speciellt att få bröst som mina som aldrig verkade sluta växa och bh:ar, var och är himla obekväma.

Idag hittade jag de här kondomerna, med en linjal så man kan se hur stor snoppen faktiskt är. Finns i både olika färger och smaker och i centimeter eller tum.



Tja, vad ska man säga, ska bysten vara fast så ska snoppen mätas, just nu slog mej tanken att det är ju inte bara snoppen som mäts utan också djupet så att säga om man använder den på det sättet...

1 kommentar:

Martin sa...

Det är ju synd att det inte finns en omkretsring på dom också för då skulle dom verkligen vara fulländade. Fast vad gäller djupmätande så blir ju inte djupet djupare än den längden på snoppen som används...

Jag undrar om det där bystkoncentratet funkar på män också.