måndag, december 29, 2008

jag som trodde att jag hade kontroll.

Jag trodde att jag hade kontroll över mina studier, en rapport, en essä och kompletteringar till HTML-labbarna som alla ska vara inlämnade den 5 januari, kanske att jag kan skjuta upp essän till den 8:e. Men så kom det ett brev på posten med en ny uppgift som också ska vara klar den 5 januari. Hm, det handlar om css-kod och jag som är så bra på sånt... not. Jag fattar inte hur jag ska klura ut det här och göra klart allt det andra, labbarna är iofs klara och rapporten och essän halvklara.

Idag har jag också bestämt mej för att sluta dela ut tidningar, den 24:e januari blir min sista dag, jobbigt bara att jag måste lära upp nån stjärna innan jag slutar, jag är inte superpedagogisk eller ens särkilt trevlig sådär tre på morgonen. jag får alltid ångest och så vet jag ju att de ändå inte fattar nåt, alltså man gör ju inte det färrän man har lärt sig distriktet och fått koll på alla tidningar och brevlådor och sånt, det tar några veckor. Men men... det är bara tre dagar, jag får se som det som att jag har en praoelev, eller nåt, då har man kanske lite mer tålamod. Eller alltså, tålamod behöver man inte heller ha, grejen är att folk oftast inte har några frågor förrän första gången de kör själva och då har jag ju redan slutat...

Inga kommentarer: