torsdag, december 25, 2008

Enligt bloggtoppen

Enligt Bloggtoppen ska/kan man om man gillar min blogg också gilla Federleys andra sida. Nu är det ju så att jag liksom läser hans andra sida, mest för att Emil som får stå för bögstatistiken i min bekantskapskrets inte är så himla bögig av sig (han går inte på bögklubbar, har mest flatkompisar och har sex med tjejer till och från). Men även om JAG läser herr Federleys blogg, ibland, så känns det som att det enda vi två har gemensamt är att vi båda är människor och båda gillar killar. Det är ju alltid något visserligen, men jag vet inte, kanske om man blir trött på den bittra feministen så vill man läsa lite bögglamour med ostron, champagne som flödar och sexorgier (okej, jag erkänner det sista lade jag till själv, bara för att få hans blogg att låta bättre än vad den är) istället. Jag har ingen direkt poäng med det här inlägget så jag avslutar med ett kort på Emil och mej när vi båda är nyvakna och Emil ser oförtjänt bra ut.



Trots att jag har varit vaken längre än Emil
ser han snyggare ut, det är inte rättvisst!

3 kommentarer:

Eklindh sa...

Men vad är detta? Du kan ju inte lägga ut konstiga bilder på mig.

Tänk på att detta kan sprida sig och jag kan inte längre satsa på mig fotomodellkarriär

Sarha sa...

men vadå? du är ju den snygge av oss!

Anonym sa...

Riktigt snygg blogg du har , Besök gärna mig på www.coldwinterlove.devote.se Gott nytt år på dig !