lördag, april 04, 2009

Veckorapport, c-uppsats.

jag avger min veckorapport redan nu, för imorgon åker jag till lund och lämnar både dator och de flesta böckerna hemma (tar med en att läsa på tåget). Nja, jag fick inte så mycket skrivit som jag hade tänkt, enligt min plan skulle minst tio sidor text vara klart, det är det inte. Jag har hunnit en bit på sidan tio så långt ifrån är det inte, kanske orkar jag skriva lite på söndag när jag kommer hem. Innan jag går och lägger mej ikväll ska jag skriva klart om postfeminismen så har jag bara delen om den sociologisk/historiska synvinkeln kvar att skriva i teoridelen. Fast jag kommer att få revidera teoridelen och ta bort text, den är alldeles för lång nu.

Och så har jag en bildbeskrivning kvar och om konstnärerna, fast jag har börjat på två av dem och sen kan jag börja på den roliga analysdelen. 3-4 sidor text i veckan är mitt mål, det låter inte mycket men texten måste ju vara relevant och då tar det alltid mycket längre tid att skriva. Jäkligt dumt att biblioteket var stängt i Skövde när jag var där, jag behöver VERKLIGEN kolla i några böcker där, som inte finns här. Ska kolla om de finns i Jönköping, fast dit kommer jag ju aldrig heller.

Imorgon/idag blir det att gå upp tidigt och åka till Lund, Yippie!

Inga kommentarer: