fredag, april 10, 2009

I always said "I wouldn't be that way"

Ibland går jag runt här i Vaggeryd och lyssnar på Millencolin, precis som jag gjorde för herrans många år sedan. Jag skulle vilja ligga med hela Millencolin, jag skulle till och med tänka mej att gifta mej med dem, men inga barn, där går gränsen. Barn skulle jag bara överväga med Samiam (för att de fick mej att uthärda tonåren). Men tillbaka till Millencolin, det finns framförallt en låt som handlar om mitt liv just nu, frånsett vägnumret, E20 Norr blir E4 Norr (eller söder, det beror ju lite på vart man vill). Jag går runt här och lyssnar på låten och funderar på när ska jag leva mitt liv för mej. Det är nu eller aldrig, det är allt på ett kort. Att det är nu eller aldrig gör steget för stort. Det ser ut som jag får vänta för evigt för att få nånting gjort.

Inga kommentarer: