onsdag, april 29, 2009

Jag kan leva med...

Jag kan leva med halsont, tröttheten, huvudvärken och muskelvärken. Men jag kan inte leva med den täppta näsan, jag hatar den. Den gör att jag inte kan sova, inte andas normalt och är trött hela tiden, men jag kan som sagt vad leva med tröttheten, bara jag slipper nästäppan.

Idag måste jag skriva min motivering till Göteborg och göra färdigt mitt CV. Jag har ett problem, ska jag ta med curatorutbildningen trots att jag inte har något studieintyg eller nåt sånt? Om den hade varit totalt oviktig i sammanhanget hade jag struntat i den, men nu spelar den ju ändå en slags nyckelroll, både i CV:et och motiveringen. Och jag måste mejla och höra om de har fått min praktikrapport, eller inte och hoppas Färgfabriken inte glömmer skicka in sin handledarrapport. Ibland skulle allt vara så himla mycket enklare om folk kunde bekräfta att de fått viktiga papper eller skickat iväg viktiga papper. Jag vill ju inte tjata...

Inga kommentarer: