tisdag, april 28, 2009

C-uppsats, veckorapport

Det här är inte roligt längre, förra veckan blev också ett bottennapp inte mycket skrivit, men jag har iaf plöjt igenom nästan all litteratur nu och har börjat göra en sammanställning på allt. Jag tänkte att det kanske gör det lite lättare att sortera alla intryck, tankar och hitta bra citat och sånt. Det står mycket bra i böckerna och jag hoppas att jag kommer igång att skriva ordentligt på analysen den här veckan.

Annars måste jag också skicka iväg min ansökan till Göteborg senast torsdag och jag har ännu inte börjat på motiveringen, men jag har fixat kopior på betyg och sånt. Fast jag borde se till att uppdatera studieintyget från Gotland, men jag kan ju lika gärna vänta tills uppsatsen är klar. Dessutom är inte heller inte studieintyget från Skövde helt uppdaterat, men jag har skickat efter ett nytt, få se om jag får det i tid, annars får det gå ändå.

Och nu har jag fått ont i halsen och en näsa som rinner, säkert, svininfluensan. Jag som just överlevde digerdöden...

Inga kommentarer: