torsdag, april 02, 2009

Facebook-tester

När jag har tråkigt (pluggar) gör jag en massa tester på facebook och jag blir alltid lika fascinerad över vad jag lär mej av dem om mej själv. Idag har jag lärt mej att jag är mega emo, estetiska programmet (om jag var ett gymnasieprogram), att svenska kyrkan är trossamfundet för mej (yeah right, de har ju knappt nån scouting alls där), Sinead O'Connor (om jag var en "crazy bitch") och igår fick jag veta att jag är den perfekta kvinnan för alla män samtidigt som jag är "en sann kvinnokarl" och att jag kommer att få ett barn (det ska vi verkligen undvika, så länge som möjligt) för att bara nämna några.

Tänk att Facebook vet så mycket om mej och tänk så många saker man kan identifiera sig med om inte de två könen räcker till. Det kanske skulle vara nåt, nästa gång någon fråga om mitt kön, "jag är en hård rockare" och sen är det inte mer med det. I Nepal har de "infört" tre kön, jag tycker att vi i Sverige ska vara lite mer progressiva än så, inför Facebooktestresultat istället för kön, jag tror de säger mer om människor än kvinna/man kryssrutor. Sen får man väl vara glad att man inte bor i Nepal rent generellt, finns ju roligare saker än att bo i en kommunist diktatur, menar jag... lyssna på technomusik t.ex.

Inga kommentarer: