lördag, april 25, 2009

CV

Jag sitter och försöker komma på hur de i Göteborg vill att mitt CV ska se ut. Jag har ju ett som jag brukar skicka när jag söker jobb, undra om det funkar eller om de vill ha något annat när det gäller utbildning. Sen ska man ju skicka med motivering och projektidéer också... jag tror faktiskt att inte ändrar så mycket på det, det får vara som det är, helt enkelt. Ska försöka skriva ihop motiveringen imorgon, så jag kan skicka iväg det där i början på nästa vecka. Förresten kanske jag borde fixa lite med min hemsida också, CV och om mig, är ju inte så svårt.

Äsch, nu hitttar jag bara på andra saker att göra istället för att skriva uppsats. Igår kom jag på jättebra saker hur jag kunde få min gestaltingsdel på filmvetenskaps ex-jobbet att bli en mycket bättre film, men så visade det sig att jag hade bränt alla back-up-filer dvs, klippmaterialet i mac-format. Och jag sitter på en pc, det kanske inte blir nån examen i filmvetenskap i år heller.... Och det ser inte heller ljust ut på berättateknik-fronten.

Inga kommentarer: