lördag, november 01, 2008

Det där med att vara människa.

En del människor som jag har sex med får mej att känna mej som en bröddeg som ska knådas. Och ibland har jag sex med folk fast jag kanske egentligen inte vill, eller det kanske jag vill men jag kanske inte orkar eller bara känner mej opepp.

Ibland så förstår jag inte vad jag såg hos en del av mina ex, alltså dom är ju bra människor allihop, det är inte det, men en del är liksom inte mer än det. Då är frågan varför jag gick och trånade så mycket efter dom, varför min värld gick under när förhållandet tog slut. Sen finns det såna som är helt tvärtom, sådana ex som är lite underbara nu som då, dom ska man bara hålla sig ifrån, det blir bäst så och dom andra ska man kanske också hålla sig ifrån så man inte blir besviken på sig själv.

Vad ska man säga om Ronneby egentligen, det är väl trevligt här, jag köpte ett par vinterskor igår på rea, det fanns ett par till snygga, jag hade haft råd med båda, 149.50 kr/paret och med tanke på hur jag verkar avverka skor som människor avverkar regnskog borde jag kanske ha köpt båda, men isf vore det bättre att jag köpte ett par rejäla kängor eller så som jag kan ha när jag delar ut tidningar, som inte äcker in vatten. Jag har tagit lite kort, men jag glömde kablen som man överför med hemma, så ni får vänta på att se dom.

Inga kommentarer: