onsdag, november 12, 2008

Det där med män och deras hår.

Det är ingen direkt hemlighet att jag älskar kroppshår, faktiskt både på killar och tjejer, det enda håret jag har problem med att de långa hårstån som växer på min haka och min mörkhåriga raggarstäng på magen. Dessutom rakar jag armhålorna på sommaren, men det är mest för alla andra skull, eller det är enbart för andras skull, för mej spelar det ingen roll, jag kollar inte så ofta i mina armhålor. Därför blir jag lite ledsen när jag läser i Aftonbaldet om den "nya" hårlösa trenden hos män, fast är den verkligen ny? Jag slutade kolla på Fab5 för flera år sedan, för att de envisades med att vaxa ryggen på alla män i varje avsnitt. Det inger dock hopp om framtiden då det i bögkretsar börjar bli trendigt med hår, för förr eller senare vill alla hetrokillar vara som bögarna. ;P

Och jag får väl hitta nån hårig bög med palestinasjal att leka med så länge...

Inga kommentarer: