måndag, november 24, 2008

Jag har hittat Trolltider på Youtube och med snön utanför fönstret så börjar jag längta till jul. Jag tror till och med att det finns nån flaska glögg i skafferiet från förra året här i huset, man kanske skulle öppna den och hacka mandel. Tyvärr är det inte saftglögg utan med lite alkohol i, den är inte lika god. Jag får köpa egen glögg i år så det blir uppstyrt. Och ännu mer jul blev det när jag var ute och gick med hunden och såg att de hade hängt upp julbelysningen och provlös den, tyvärr är det ju inte så många lampor nu för tiden, det är lite tråkigt, inte ens hela centrum får någon belysning längre.

Jag tänkte ta ett bad ikväll, få se om det blir nåt av det. Jag har fått ont i ryggen och det är jobbigt att dela ut tidningar med ryggont. Usch, jag blabblar, jag som hade tänkt skriva om nåt vettigt idag, jaja, få se om det blir ikväll kanske, eller imorgon. God Jul på er!

Inga kommentarer: