torsdag, november 27, 2008

Trött och 70-tals porslin

Idag är jag trött, jag sov inte inatt och så gick jag upp tidigt idag, jag får sova bättre inatt hoppas jag. Idag var jag i Gnosjö och handlade lite second hand-grejer, det blev tekoppar med fat och två krukor och min mor köpte dricksglas och några porslins änglar, allt utan änglarna gick i 70-tals stil. Imorgon tar jag kanske några kort på det och slänger upp det här på bloggen, om jag orkar.

Idag fick jag annars ett SMS från Emil där det uttrycktes en oro över att jag har börjat låta borgelig och att det nog var dags för mej att sluta läsa Federley och CUF-Magnus-bloggar och det stämmer nog. Jag fick tips på några bra vänster-bloggar, jag får väl se till att börja läsa dem. Problemmet är bara att det är så mycket text att läsa på de där bloggarna, men jag får väl vänja mej, det är en träningssak tror jag.

Inga kommentarer: