måndag, september 08, 2008

Svt och Paralymics

På Svt:s webbplats kan man diskutera svt:s "satsning" på Paralymic, jag bara undrar var är den? Jag diskutera den gärna, men jag märker ju inte av den. 20 h sänder svt allt som allt med 30 minuters sammadrag varje dag, att jämföras med 700 h direktsändningar från "vanliga" OS. Och nu sitter svt där och klappar sig själv på axlen för att de "storsatsar" på Paralymics. Storsatning up my ass!

Jag älskar att titta på sport på TV så jag är kanske partisk men jag skulle älska att se mer direktsändningar från Paralymics, gärna 700 h, om jag får välja själv, eller 450 h från OS och 450 h från Paralymics. Elle om nu inte svt vill fylla tv-tablån med sån där handikappssport, varför inte sända på webben, Peking+ fanns ju under OS?

Uppdatering: Jag är ju helt jävla dum i huvudet, 350 är ju hälften av 700, inte 450. Inte nog med att jag inte kan stava, jag kan inte räkna heller, dumhuvud!

Inga kommentarer: