fredag, september 05, 2008

bröllopsbilder

Jag vet att idag är imorgon igår, men man kan säga att min blogg jobbade lite mot mej igår, så då blev det idag som blev imorgon. Men här kommer iaf blider från bröllopet.

Här står jag och ser jävligt avslappnad ut... självporträtt a´la Jennie.

Vi åkte bil, min bror är nu vuxen nog att köra, spännande för honom!

Så här glad är jag när jag får åka bil!

Vi fick gå till missionshuset, tur att jag inte är så tjejig och har högklackat på mej. Jättelångt fick vi gå...

Till slut såg jag prästen, den som är inringad.

Jag ville ställa mig upp och skrika rakt ut "Den som viskar han ljuer, tuttarna suger!" men jag gjorde inte det, synd kan tyckas.

Snusk i kyrkbänken.

Sen var det bara att gå hem igen.

Här står de tre bockarna Johansson och väntar på mat...

Alla fick vänta

Min mor såg livet passera förbi i musikalform. Hon blev förvånad minst sagt.

Och så äntligen kom maten!

Lite folk som sitter och väntar på bättre tider.

Efter all väntan, förrätten.

Man får roa bäst man kan, men gud, vad tjejigt det vart, jag skulle ha gjort flames istället...
Oj, vad kan finnas i den här presenten då?

Åh, GOOOOOOODIIIIIIS! Två st gelehjärtan, en Mars, en Twix och en wienernougart.

Presentöppnardags.

Här fick Selma tag på min kamera, fast jag hjälper henne lite med att trycka på knappen. Som ni ser spelar det inte så stor roll om det är jag eller Selma som tar kost, de ser ungefär likadana ut.

En liten bröllopstårta, det är alltså min bror som heter Calle, men egentligen Carl-Johan, men det är kanske för långt för att ha på en tårta.

Inga kommentarer: