tisdag, september 23, 2008

sms-utmaning

När man inte pratar feminism med pretto liberalfeminister eller rent av antifeminister på Feminetik, kan man roa sig med andra saker där, fritt från feminism. Just nu pågår en jätterolig sms-utmaning och jag tänkte dela med mej av mina svar från den. Grejen är ju att man får nya sms ibland och då förändras ju svaren så här min allra senaste version. Utmaningen går till så att man tar fram mobilen och bläddra igenom inkorgen, plocka fram de senaste 10 sms:en. Sedan använder man den första meningen i varje sms som svar på frågorna i formuläret

Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?
När jag ändå klagar, "min" skoghuggar-kvinna e sällan på kontoret, utan (suprize)... i skogen!

Vad säger du alltid till din bästa vän?
Yo!

Vad är det första du skulle ha sagt om din kompis blivit påkörd av en buss?
Men du, jag sov åt dej, så det gör inget.

Vilket sms har du blivit mest berörd av?
Tack för de värmande orden om min ålder.

Vad sa dina föräldrar innan du gick och la dig?
Semestern e över och nu har jag jobbat en vecka.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Titta jag har hittat Jesus parkeringsplats och den finns i Oskarshamn.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du var troende?
Se vad jag hittade när jag städade!

Vad vill du höra mest av allt?
Sicket finurligt sms!

Vad skulle du säga om du fick ditt drömjobb?
Usch då...

Det mest romantiska man kan säga till dig?
Jag förstår dej!

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Men jag kan bjuda fattigpacket någon gång.

Nar man läser de här svaren inser man att jag umgås med väldigt otrevliga personer, nästan ingen börjar med ett hej eller liknande...

Inga kommentarer: