lördag, september 19, 2009

Det kom ett mejl.

Ni kommer väl ihåg mitt strul med betygen ni Skövde? Nåväl, senaste jag hörde av dem var budet att jag var Godkänd men behövde registrera mej på den nya kursen (den har bytt namn några gånger). Jag orkade inte riktigt ta tag i det, betala in en ny kåravgift och mejla osv, det tar ju både tid och energi på något som jag anser inte är "mitt" fel. Jag har ju bara trillat mellan stolarna men får ta smällen. Nu har jag iaf fått ett mejl...

____________________ Automatiskt genererat mail ____________________

Högskolan i Skövde - Institutionen för kommunikation och information
2009-08-25
____________________________________________________________________

Sara Johansson

Du har fått betyg på delmoment i följande kurs:

Kurs : Webbdesign A11, 7,5hp
Prov : Hela kursen, 7,5hp
Skrivningspoäng: Ej inmatad
Betyg : G
Betygsskala : U(Underkänd)/G(Godkänd)/VG(Väl Godkänd)
Datum : 2009-08-14

Eftersom kursen endast består av ett delmoment har du samtidigt
fått slutbetyget G på kursen.


Betyder detta att jag inte behövde registrera mej på kursen? Betyder detta att jag nu kan läsa B-kursen till våren? Den viktigaste frågan är dock, betyder detta att jag hade rätt, att jag vann?

2 kommentarer:

pernilla sa...

Jag gillar när saker löser sig själva!

Sarha sa...

jag gillar när jag har rätt... :P