tisdag, september 08, 2009

Ledig.

Imorgon är jag ledig från skolan, men å andra sidan har jag en del att läsa till på fredag så det går kanske på ett ut.Idag började jag vid 10 så jag bestämde mej för att gå till järntorget, fast jag gick lite tidigt, trodde det skulle ta längre tid att gå, men jag gick på 45-50 minuter, det var inte så farligt. Det värsta är ju att gå över Göta älvbron, jag är ju inte bara höjdrädd utan också rädd för långa broar. Funderade idag på vad som skulle krävas för att jag skulle våga mej över Södra älvbron som är mycket längre, sällskap, absolut och bra andingsövningar...

Imorgon när jag är ledig ska jag blogga om mina tankar kring kulturpoltik och de projektuppdrag vi ska jobba med under hösten. Dessutom tänkte jag slänga ihop nån kaka och ta med mej till Kristina när jag ska kolla på fotbollen där och så läsa, såklart.

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Ok jag är sjukt höjdrädd och brorädd, vi kanske får ta den där dejten på en bro för att komma över det :-)

Men jag gick över någon jättelång bro när jag bodde på hotell Backaplan och skulle in till stan en gång det måste varit Götaälvbron va?

Sarha sa...

jupp, jag bor inte långt ifrån backaplan.