söndag, september 20, 2009

Trött

Shit, vad jag är trött nu och har två kapitel projektledning att läsa ikväll. Det har varit en effektiv dag idag, jag har bakat kaka, gjort pizza (som räcker hela veckan...), tvättat, städat (jag damsög soffan t.o.m.), hjälp min gamla granne med en glödlampa, varit och handlat, gått jättelångt i Hisingeparken, tagit skumbad och diskat flera gånger idag (det blir ju så när man bor litet).

Nej, jag har inte varit och röstat, kanske borde jag, men ajg tycker att kyrkovalet och blaj, jag tycker inte att politiker ska sitta i kyrkorådet och jag tycker inte att kyrkan ska släänga ut en massa pengar på ett val som kunde lösas med ett vanligt årsmöte (om de hade varit en vanlig förening)...

Igår var jag på Musikens Hus som firade 25 år, naturligtvis glömde jag min öronproppar hemma så kvällen var inte så njutsam som den kunde ha blivit, ibland funderar jag på varfrö de som har hand om ljudnivån utgår ifrån att männsikor har öronproppar... Det hände en hel del skumma saker under de timmarna jag var i huset och någon gång när jag själv har rett ut allt med mej själv så ska jag berätta, kanske. Jag hade iaf ett ligg om jag hade velat men jag gick hem tidigt istället, min huvudvärk och öron behövde vila. Dessutom tycker jag att det över lag är intressantare att prata med människor istället för att ligga med dom.

Inga kommentarer: