söndag, september 13, 2009

Idéer på kvällskvisten

Jag insåg att mitt bröd är nästan slut och handla bröd på Willy:s på söndagskvällen betyder ju att man kommer hem med en påse som är mögel imorgon, inte kul... den läxan har jag lärt mej. Så jag har en bröddeg på jäsning, kommer säkert inte i säng tidigt ikväll, men jag kommer iaf att somna till doften av nybakat bröd.

Och så har jag faktiskt fått en idé om någon jag skulle kunna mejla och fråga om den har tid att bli intervjuad under bok och biblioteksmässan, vi får se, fast det kan bli lite tight om tid till inlämningen som är 16.00 den 25:e, speciellt eftersom jag tänkte försöka gå på ett seminarium på Världskulturmuseet på fredag eftermiddagen och som slutar 17.00. Det betyder att jag måste lämna in redan på torsdagen eftersom vi ev. kommer att ha nån föreläsning äntingen på morgon eller om jag har otur på eftermiddagen....

2 kommentarer:

Martin sa...

men är du säker på att Khemiri kommer till bokmässan? :p

Sarha sa...

OM han skulle komma skulle jag inte prata med honom, jag skulle jucka mot hans ben hela helgen... :P