måndag, september 14, 2009

Att en människa kan vara så här trött!

Det tär verkligen på krafterna den här utbildningen, jag är helt slut, redan vid sju-tiden ikväll drog jag på mej min pyjamas. Jag borde mejla och försöka boka in en intervju och dessutom mejla tre angående ett svarskuvert som inte var med när jag fick mitt modem, men jag orkar verkligen inte ikväll. Går jag och lägger mej tidigt ikväll kan jag nog mejla imorgon innan skolan.

Idag blev vi indelade i grupper jag hamnade i en sjukt bra grupp! Vi ska jobba med kulturpolitisk strategi och hur man skulle kunna göra den mer levande och få människor att känna sig delaktiga så den inte hamnar i en låda och glöms bort som den förra. Men som vanligt tar det på krafterna att diskutera saker fram och tillbaka. Imorgon är en lång dag, dessutom måste jag köpa nytt västtrafikkort.

Funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite, det vore rätt najs...

Inga kommentarer: