söndag, september 06, 2009

Dagens låt

Dagens låt är en unplugged synthlåt (?!), jag tyckte den passade bra idag.

Dessutom tänkte jag även erkänna att jag har gått och fått en crush a´la fjortis på en kille i min nya klass. Det känns ju bra och dålig samtidigt, bra för att det allt är skönt med lite fjärilar i magen ibland så man vet att man lever, dåligt eftersom jag nu måste fokusera på att komma över det. En annan jobbig sak är att han påminner så hemskt mycket om "Stridsvagnen" och Michael, både till utseendet och saker som han säger, han pratar som M och ser lite ut som Stridsvagnen ur vissa vinklar och ljus. Asjobbigt, för jag gillar ju inte nån av dom två speciellt mycket. Det kanske är just därför jag har fått en crush på honom, kanske vill jag ha ett nytt crappy 3-månders skitförhållande. Fast ärligt talat, killen i klassen verkar inte alls vara som mina ex, han verkar rätt snäll fast det gjorde ju dom också i början...

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Vem vet han kanske är Mr Right?

Sarha sa...

Bea: Om jag bara kunde komma över likheterna med mina ex så. För nu mår jag nästan illa när jag tänker på det...