fredag, september 11, 2009

Hjälp!

Vi ska intervjua en projektledare inom kulturområdet i skolan om något ämne som vi är nyfikna på. Jag är ju lite nyfiken på det här med målgrupper och hur folk tänker inför det, men jag är också nyfiken om det finns någon därute som jobbar för att skapa mötesplatser mellan åldrarna. Internet kan ju vara en sån mötesplats, t.ex. Sedan är jag ju intresserad av digital kultur överhuvudtaget, fast det är ju ganska stort och diffust område...

Någon som har något förslag på person jag skulle kunna intervjua? Jag måste boka tid och sånt...

2 kommentarer:

Martin sa...

Tja det är väl lika bra att slå på stort med en gång så Björn Sandmark kanske...

Sarha sa...

hahaha! jag tror faktiskt inte att han har nåt att säga... fast det är klart, vi fick ju hans mejladress och han sa att det var okej om vi hade några frågor...