lördag, september 05, 2009

Nästan färdigpackad

Jag har nästan packat ner allt jag ska ha med till Göteborg imorgon, vilken tur att släpkärran ska med! När jag flyttade till Stockholm fick allt plats i två stora resväskor, nu går det åt lite mera, men jag tycker nog att jag kan skämma bort mej lite när jag inte behöver frakta allt med SJ. Dessutom saknas det mer köksgrejer här. Men nu börjar jag faktiskt bli lite trött också och allt snurrar, fast jag vet inte om det beror på allt socker och fotboll jag har fått i mej idag, det kan mycket väl vara så. En glad nyhet är dock att jag har fått igång mitt mobila modem, nu får vi bara hoppas på att det funkar på Hisingen också och så har jag laddat ner en massa java-grejer, vi har inlämnad nästa vecka, eller om det var veckan efter...

Inga kommentarer: