onsdag, september 09, 2009

Godis!

Ni får ursäkta, jag sa ju att jag skulle blogga om kulturpolitik idag, men så vaknade jag vid sju och kunde inte somna om, så vid halv nio hade jag en plåt nybakade chokladmuffins med Polly-godisar i sig, färdig. Sedan böarjade jag städa köksfläkten och luftventiler och putsa fönster för att sedan tillbringa större delen på stadsbiblioteket läsandes. sedan följde en sjukt tråkig fotbollsmatch och nu sk ajag blogga om godis istället.

Det är nämligen såhär att jag har hittat en godisaffär som verkar ha allt, iaf sett utifrån, har inte varit inne där än, det är ju inte fredag än. Dessutom kostar godiset bara 5.90/hg och det får ju anses vara billigt nuförtiden. Jag tror att det ska finnas en till stor och relativt billig godisaffär här i trakterna, men jag vet inte var. Men på fredag vet jag vart jag ska gå... kan det inte bli fredag snart?

Inga kommentarer: